Mys

Goddagens kära vänner!
 
Sitter på jobbet och dricker en celsius i vanlig ordning och kommer förmodligen vara lite pigg när jag kommer hem sen så man orkar hålla sig vaken för lite träning vid 22.
 
 
Idag gick jag upp tidigt (08:30, haha), käkade god frukost och låg i soffan och slöade ett par timmar. Sen gjorde jag ett ryck och genomstädade hela lägenheten. Brukar göra detta på fredagar, men imorrn ska jag till världens bästa Sandra i Uppsala hela helgen, kommer bli så otroligt kul!
 
Kanske ska börja gå upp lite tidigare än 11 haha, riktigt mysigt!
 

Efter jobbet ska jag göra nån typ super EPIC laxröra, har ett par laxfiléer som behöver ätas upp. Får se om det blir en varm eller kall. Återkommer med recept senare ikväll så får vi se vad det blev för nåt skoj!
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback