Hallongröt

Nu har jag vart hemsk på att uppdatera här, men så blire lätt när man flyttar. Men det är är såå tråkigt för har ju gjort en massa skoj som jag vill kunna kolla tillbaka och läsa om sen.
 
Men men, idag var jag och Calle iallafall iväg och fixade internet äntligen, superduperbra internet till och med och det var endast "ett par dagar" leveranstid, så förmodligen så har vi internet till helgen. Så nu jäklar ska jag orka blogga som vanligt igen. Vi ninjade Calles brorsas internet i början, men de ville han ju ha tillbaka sen när han kom hem såklart :)
 
Tänkte iallafall ge alla ett helt gudomligt frukosttips!
 
Hallongröt, so simple!
 
1 portion
Du behöver:
 
1dl fiberberikade havregryn
2dl vatten
lite salt
1dl frysta hallon
 
Blanda allt i en kastrull, koka upp och låt "sjuda" tills önskad konsistens, klaaart! 
Jag åt min gröt tillsammans med lite lättmjölk och en klick lågkalori äppelmos, så underbart gott!

Kör hårt och ha en dunderbra dag, puss!
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback