Effektiv

Skaplig dag...
 
Kom till jobbet kl 10, vanligtvis brukar jag kunna ta bilen och sticka iväg. Men idag var ingenting färdigt så jag blev kvar på kontoret till 11:30 innan jag kunde dra iväg. Fick då dessutom en extrautdelning vilket innebär alla trapphus i Heby, wöhööw CARDIO!
 
Ajja, de va väl ändå helt okej, fick ju bara jobbapå lite effektivare än vanligt för att bli klar i tid. MEN tro då inte fan att man får punktering mitt ute i skogen, när man redan ligger feting efter i tidsschemat, detta innebär då också att efter utdelning måste jag förbi mekonomen och lämna in de trasiga däcket.
 
Hur som helst, stämplade ut typ 15:45, cyklade mitt snabbaaaaste hem, bytte om och sen raka rör till gymmet för jobb 16-19. Tur man inte har nåt stressigt liv :) ska dessutom köra cardio direkt efter jobbet, lär ju knappast vara nå trött efter denna dag!
 
Gårdagen däremot var fan så mycket bekvämare. Sov länge, lunchade med Calle, jobbade 16-19, styrkepass(rygg, rumpa, mage), solade, handlade och sen helkväll med min älskade Sandra. Braig och lagom dag :)
 
Vi bakade även mina favvo chokladbollar, denna gång mixade jag hasselnötter och rullade dom i.
Du behöver:
 
100g smör (smör är muucho bättre än margarin)
0,3dl stevia strö
1tsk vaniljpulver eller 2tsk vanillinsocker - jag använder vaniljpulver för att komma undan sockret.
4-5dl fiberberikade havregryn
3msk kakao
2-3 msk kallt kaffe (vatten funkar)
 
Mixa/blanda och rulla i kokosflingor eller mixade hasselnötter.
 

 
Världens godaste middag, varm lax med sallad. Ser först såhär glamouröst ut
sen mosar jag sönder allting, saltar och smackar på en massa keso. Helt gudooomligt!
 
Ska försöka låta bli att kaosa med maten och ha två träninsgfria dagar i rad  Vätskefylld och jävlig efter helgen bravader, check!
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback