Ice cream

Gókväll!
 
Ligger i soffan och laddar batterierna inför gym me Barden och Erik. Valde att jobba över lite idag, så var inte hemma förns kl 20. Då slänge jag ihop en riktigt god middag, och la mig soffan och kollade "Ensam mamma söker".
Vitlök & dragonmarinerad kyckling i ugn med sallad och dragonsås och några skivor chevre & brie som jag satte i kycklingen efter den varit i ugnen, fruktansvärt asgott!
 
Fick en glassmaskin av Barden häromdagen, så nu förväntar han sig ju glassfika. Så har läst på lite hur den funkar och vad man behöver, så imorgon ska jag minsann göra glass! Så nu ska skålarna ligga i frysen tills imorgon, sen äre bara att köra!
Vääärldens finaste glassmaskin ever!!
 
Nu ska jag svepa pwo och bege mig mot gymmet om en stund!

Puss & kram



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback