Mornings

Finns det nåt bättre än sovmorgon eller? Tror fan inte de! Fredag den 13e dessutom, kanske ska hålla mig inomhus idag haha. Nee, ska nog inte behövas, 13 är snarare mitt turnummer än otursnummer,(peppar peppar).
 
Vaknade av mig själv vid 10, låg och glodde tv en timme innan jag orkade släpa mig upp för att göra lite frukost.
 
Nu har jag precis kollat film och ätit. Ska ligga kvar åh smälta maten, sen blir det en låång löptur. Underbart!
 
Idag har jag inga direkta planer. Typ boka tvättid och styrketräna med Ebba ikväll, annars bara ta dagen som den kommer. Är ju ledig men ska ändå bocka av en timme jobb på solarium & gym inför helgen.
 
Dagens frukost
 Morotsstavar, grapefrukt, havregrynsgröt(fiberberikade havregryn), hallon och melonkärnor
 
Önskar alla en fantasisk fredag :*
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback