Presentation

Näämen hallådär!

Firar att helgen äntligen är tillbaka med en liten personlig presentation för nya läsare.
 

För jag har nu förtiden flera hundra unika läsare varje dag, och det ökar för varje dag som går, vilket är skitkul! . Och jag har faktiskt ingen aning om vilka som läser, men jag kan gissa att en hel del som läser inte känner mig. Så därför gör jag detta inlägg, för att hajja lite vem jag är.

Så vart börjar man då...? Mitt fullständiga namn är Jennifer Juliette Helen Nyman, född 1990 utanför Stockholm. Men bor nuförtiden i Sala i Västmanland. En liten skithåla jag trivs mycket bra i. 

 

Är brunett i dagsläget, till skillnad från bilderna på bloggdesignen! Saknar dock de blonda </3
 

 Jag är sedan maj 2012 tillsammans med Calle, den finaste människan som finns och jag har aldrig träffat någon som jag kommer jag mår så bra tillsammans med. Just nu i dagens läge så bor vi hemma hos min svåger(Calles bror) sedan ca en månad tillbaka i väntan på våran nya lägenhet som vi flyttar in i 17september. Vi har hittat en lägenhet som verkligen passar oss så himla bra. Båda två kände i stort sett på en gång när vi klev in i den att den var helt perfekt. Vi bodde tidigare i ett hus i ett mysigt villaområde här i Sala, men nu ska vi bo mitt i stan och de kommer bli riktigt skönt. Nära till mina jobb, gym, affärer, vänner osv.

 Update; Vi har nu flyttat in i våran fina bostadsrätt, bilder hittar ni HÄR!

 

 Såå på jobbfronten då. Jag har två olika jobb, vilket är DRÖMLÄGE för mig som lätt blir uttråkad. Det är verkligen så sjukt stimulerande, och båda jobben är väldigt självständiga vilket får mig att utvecklas, och det värdesätter jag riktigt högt på en arbetsplats. Ja men vart jobbar jag då? På dagarna jobbar jag på Bring Citymail som rallyförare ute på landet. Skämt åsido, men jag kör endast bil vilket är riktigt skönt de dagar man har noll energi. Får oftast börja kl 10, och då när jag kommer till jobbet och så är de mesta färdigt så de e bara att packa bilen och dra iväg.

 

 Eftermiddagar/kvällar spenderar jag på gymmet. Det är mitt andra arbete. Jag är anställd som receptionist, men jag har hela ansvaret över både gymmet och solariumen. Så det är en hel del att hålla koll och ordning på, speciellt eftersom det ligger i två olika lokaler. Men brukar ha som rutin att sticka förbi solariumet påväg hem från gymmet.

 

 Och som ni nu förstår, så gillar jag då givetvis trääääning. Någonting jag för några år sedan inte alls förstod mig på. Har nämligen varit en riktig hästtjej, men de kommer vi in på senare. Men jag har nu då fått upp ögonen ordentligt för både träning och kost. När man tränar och äter rätt, så mår man bra, och vem vill inte må bra. Att man på köpet får en snygg kropp, det kan knappast någon klaga på.

Så jag kör ”all in”, och då menar jag absolut inte att jag låter det ta över mitt liv eller så. Utan jag håller det på den nivå så att jag alltid tycker att det är kul och motiverande. Skulle jag köra på hårdare än vad jag gör så skulle de bli bara för grejjens skull, inte för min skull och mitt välmående. Det är min hobby, det får inte finnas krav eller måsten, det ska vara kuuul! Sen betyder ju inte det att jag inte har några mål, det har jag givetvis! Men det resan till mina mål ska vara riktigt rolig, annars ser jag ingen lycka i att nå målet. Missförstå mig rätt nu.
 

 
 

   Så till dedär med hästar, jag har sen jag var vääldigt liten hållt på med dom underbara fyrbenta djuren. Och tävlat sen jag var 9-10år, tills typ nu. Eller jag gjorde min sista tävlingsstart sommaren 2011, men sålde min sista tävlingshäst nu i våras. Vi har haft massvis med olika ponnyer och hästar som jag och mina föräldrar lagt ner så mycket tid, pengar och kärlek på. Att jag nu har slutat beror nog mest på att jag bor långt ifrån min föräldrar och är alldeles för lat och snål för att ha ansvaret själv. Men många underbara år på hästryggen har det blivit!

  
 
 

 Det var lite, eller rätt så mycket om vem jag är.

 Men träning och kost är väl kärnan i denna blogg, de är väl de jag skriver om mest. Sen tillkommer även andra vardagsgrejer, Jag bjuder på många kostförslag och delar med mig av roliga recept. Ska försöka bli bättre på att fotografera och bjuda på träningstips, för det har jag fått en hel del önskemål om.

 

Så med det säger jag kul att du kikade in, och välkommen åter :*


 Puss & kram!

 



Kommentarer

din blogg verkar riktigt rolig att läsa. ska definitivt kika in här mer :D

Fräsch:)!!

Shit så vacker du e ,visa bilder riktigt nice!haha fan vad snygg du e på riktigt!

åh, låter som en härlig blogg! Här blir jag nog kvar ett tag!

Träning är så himla underbart!

riktigt fin blogg.. denna börjar jag följa :)

din blogg verkar toppen :) kommer garanterat kika in igen och fortsätta läsa!

Skön blogg!:)


Kom ihåg






Trackback