Raka rör

Helgen har varit kanon!
 
I torsdags så var jag med Hanna(Calle's syster), hela kvällen. Vi solade och lagade tokgod lax, jag färgade hennes utväxt och hon slängde i ljusa slingor på mig, sen vart de däckning i soffan.
 
I fredags vart de jobb hela dagen och på kvällen oplanerad utgång med Erik, Hanna, Barden, Robban, Seifors, Leken, Dan m fl. Riiiktigt toktrevlig kväll!
 
lördagens kom väärldens bästa Sandra över. Som jag har saknat henne och som jag behövde lite kvalletid med henne! Så de vart fix och vin hos mig, sen över till Ebba där det var lite folk och sen avslutade vi(jag) kvällen hos Erik som hade fest. Men när alla drog på krogen drog jag hem, skaaapligt trött tjej!
 
Så på söndagen var man relativt pigg och glad tidigt på morgonen vilket var bra, för mamma kom över och skulle få håret fixat av Ewsan. Medans jag kilade ut till Bus(hästen) och visade honom för några som är intresserade. han skötte sig exemplariskt och jag är så stolt över honom, världens goaste och trevligaste 2åring verkligen! Tusen tack till Linda som hjälpt mig så mycket med honom!
 
På kvällen vart det kräftskiva hos mormor med feta släkten. Sååå gött :) och kul att träffa alla underbara!
 
Kräftbomb....
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback