Soulmates

Det finns en person på denna jord, vi förstår varandra utan att använda ord. Och finns alltid för varandra i alla väder. Han är sjukt rolig, hjälpsam, öppen och trevlig, han har en fantastisk personlighet. Vi passar varandra som handen i handsken och kommer så otroligt bra överens. Vi har alltid så himla kul och skrattar ofta tillsammans. Om något skulle vara på tok, så finns han där och tröstar. Vi litar på varandra till 110% och jag vet att jag kan prata med honom om allt. Jag behöver bara tänka på honom, så ler jag brett. Han har lärt mig vad äkta kärlek är! 
 
Det känns som att jag var 14år och världens skitunge när vi träffades. Och nu, mycket tack vare dig så har jag vuxit otroligt mycket som människa. Har aldrig trivts så bra i min tillvaro som jag gör idag, jag har landat och funnit mig själv. Prioriterar helt annorlunda och tar smartare beslut.
 
Han är min allra bästa vän och han är min pojkvän! Jag är så jääävla kär så vill bara skrika rakt ut!
 När denna bilden togs(för hundra år sen) så visste vi inte att ett underbart förhållande väntade runt hörnet. Får väl tacka Mr SliskRobban som hade en singelvän att presentera mig för,haha!

Älskade Calle, du gör mig så fruktansvärt lycklig!
 
 
 
 Och kom preciiis på att vi varit en skapligt braig duo i exakt 1år och 4månader idag!
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback