Work till I die

Jaha då har man haft ännu en helt galen dag! Började kl 9 imorse, kom till jobbet taggad som fan på att köra en av mina favvorundor, neej men då har dom planerat om lite. Så de vart moppe för min del idag och två stora trapphusområden, rättare sagt 57st portar om jag inte räknat helt galet. Och då är det 3-4våningar i varje port man ska springa, så dagens cardio är ju avbockad nu iallafall.  
Räääcern, haha hoppas detta var första och sista gången jag behövde köra moppe på jobbet.
Snabba skorna på, redo att möta Sala's trapphus! (bra färg, orangea ben:o )
Lagomt läcker, haha fyfan jag dör! Gårdagens mascara dessutom..ingen ordning alls!

Humor!
  
Jobbade till 15:50 och nu sitter jag på gymmet och ska jobba 16-19. Sen tänker jag nog åka hem för att äta, vila och tvätta lite innan jag åker tillbaka och kör ett styrkepass. 
 
Och gladaste nyheten idag måste ju vara att jag är heeeelt ledig imorgon. Så ska sova ut och sen bara ha världens skönaste dag! För på lördag har jag lovat min mamma att följa med henne på hundutställning och hjälpa till att ställa ut några hundar. Så måste typ gå upp svintidigt!
 
Men men, nu ska jag jobba vidare!

På återséende ;D



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback