Yesterday

Igår skulle jag egentligen bara jobbat på gymmet, men ställde upp och hoppade in på Bring också. Så det vart jobb 10-19. Efter jobbet körde jag ett riktigt effektivt styrkepass, tänkte fokusera mest på triceps, biceps och mage. Men hade sån jävla grym energi så körde även igenom ben och rumpa, vilket känns idag haha, älskart.
 Glad och taggad tjej!
 
Efter jobbet, kilade jag förbi solariumet och checkade av så de såg shysst ut, och då slog de mig att jag är en riktigt jävla blekfis nu alltså. Så jag unnade mig lite UV strålning haha.
 
Sen hem för en riktigt skön dusch och god mat.
Lagade citronpepparlax i ugn som jag sedan smulade ner i en fräsch sallad och slängde på ett par klickar keso, så fruktansvärt gott och nyttigt! lovelovelove
 
Jag har och har alltid haft en liten stjärt(tror det ligger i släkten), men nu börjar det äntligen sakta men säkert hända nånting, den börjar ta lite form haha. Somsagt, saaaaakta men säkert, men jag har ingen brådis. 
 
Efter gym, sol, mat, dusch osv så tände jag en massa ljus och la mig och inväntade min fina Calle som varit på festival i Tyskland den lyxxarN! Så det vart en massa efterlängtat gos och sen sovdags!
 
Gosesockorna <3
 
xx
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback