Då var det dags igen!

 
Hej sweethearts!
 
Vet att jag skrivit att jag ska börja blogga igen när jag köpt ny dator, men det inte blivit av än. Men jag har ju både mobil, surfplatta, jobbdator och Calles dator. Så okej, har väl all möjlighet att slänga upp nåt inlägg här ibland ändå. Blev helt chockad när jag loggade in på bloggportalen precis och såg att jag har runt 100 unika läsare varje dag även fast jag aldrig skriver något här längre.
 
Så nu tänkte jag att jag skulle uppdatera här igen. Saknar att få skriva av mig och föra dagbok, händer så mycket hela tiden som jag vill minnas och se tillbaka på :)
  • Bjuder på en suddig bild så länge från helgen med mina fina tjejer
 
 
Så blir det förhoppningvis lite fart på den här bloggen igen nu. Dock kanske inte riktigt lika träningsinriktad som tidigare, mer vardag inkl. träning!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback