Kaos in da house

400mg koffein senare, still tired!
 
Mina älskade hormoner är helt åt helvete rent ut sagt, har fan pmsat sen i söndags, börjar väl lätta lite nu. Men otroligt irriterande att gå runt å störa sig på allt. Finns ingenting att vara missnöjd över, men ändå så vill jag bara gräva ner mig nånstans så jag slipper verkligheten ett tag, haha fyfan. Better days will come!
 
 
Sitter på jobb nr 2 nu iallafall, dagarna går sjukt fort och det är sååå skönt. Snart helg igen. Dock är detta en dag jag önskar att jag bara hade ett jobb. La mig i sängen 10minuter efter Bring, och de va så fruktansvärt tungt att behöva kliva upp och sticka iväg till nästa jobb. Som tur är så är inte alla dagar på detta hormonkaosiga vis!
 
Kul uppdatering...not! Ska bli bättre, lovar, typ!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback