Lovely

Förra helgen så var vi ut till svärföräldrarna, och det var välbehövligt att få komma ut till landet lite och andas! 
 
Vi lagade god lunch och efter de så gjorde jag iordning Zodan för en ridtur. Sen tog jag och svärmor Maria en tur till Wernergårdens Mejeri som bara ligger ett par kilometer bort. 
 
Under tiden hann Calle byta däck på bilen, bra arbetsfördelning tycker jag!
 
 
 ______________________________________________________
Avslutade sedan kvällen med goda vänner, spel och flera skvättar alkohol och lite utgång! 
 
UNDERBAR DAG!
 


Under natten till söndagen blev Calle superdålig, så jag fick åka själv till mina föräldrar på söndagen, dock följde min ena bror, svägerska, mormor och morfar med. Hade det jättemysigt där och blev bjuden på grillade älgfärsbiffar som var TO DIE FOR! Gosade med chihuahuaorna och även med mammas hundvalpar som helt ursööööta!
 
 

 
Fint liv man har! <3



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback