Så typiskt

Bara för att jag har skrytit så om att jag aldrig är sjuk, så har jag såklart blivit sjuk...

Det har smygit sig på under hela veckan, men det har inte varit så farligt så jag har ändå jobbat, och även tränat måndag och onsdag. Men idag, så har det verkligen eskalerat, har jobbat hela dagen, ligger äntligen hemma nu och myser i sängen. Men ska jobba 16-19 också, så jag måste snart sticka iväg. Tack vare massvis med honung, ipren, strepsils osv så har jag nog ändå förhindrat de att bli riktigt dåligt, så om jag har tur blir det inte värre än såhär.
Ikväll och imorgon blire det dock till att vila från träningen, så det suger verkligen. Men förhoppningsvis kanske jag e kry till på lördag. Får klä på mig ordentligt på jobbet imorgon helt enkelt och ha hög värme på i postbilen.
 
Meeen guuud så glad jag är ändå, för IMORGONKVÄLL ska jag hämta min äääälskade Calle på Arlanda. Tänk att jag varit utan honom i 7 veckor, usch så hemskt, aldrig mer vill jag vara ifrån honom så länge.
Världens bääääästa <3



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback