The naked truth

Trodde aldrig att jag skulle våga lägga upp denna bild. Men eftersom jag får så himla mycket snälla kommentarer varje dag både här, på facebook, sms, IRL, instagram m,m så känner jag ändå att ni är så jävla underbara och jag blir så sjukt glad av allt ni säger och ni motiverar mig så himla mycket och givetvis ska jag motivera tillbaka, så här har ni. The naked truth now and then:

Så bilden till vänster är ca 1 år gammal, helt omusklad och otränad. Jag var nästan alltid sjuk, stora problem med ryggen, massor med krångel med magen, konstant trött och helt omotiverad på allt.
 

 Det var då jag bestämde mig, det skulle bli skillnad, jag skulle förändra hela min livsstil. Det var tungt i början, men jag gav mig fan på att det skulle gå. Jag förändrade min kost och jag såg till att hålla igång med träningen.

 

 

Däremot så vill jag minnas att jag fuskade en del med kosten, men så länge jag tränade och höll igång så var det helt okej. Det gav resultat sakta men säkert och i juni åkte jag till Spanien i 4veckor. Då hade jag ändå lyckats komma i någorlunda okej form och var relativt nöjd med min kropp. Men jag varken tränade, åt bra eller va nykter under dessa 4 veckor, så jag kom hem lite smått spritfet igen. Så då la jag i en ny växel, och under juli & augusti körde jag stenhårt och det lönade sig.

 

I september så köpte jag & Calle ny lägenhet, och efter flytten så blev jag genast riktigt jävla lat. Men mitt hårda slit under sommaren verkade ändå hjälpa, för trots en riktigt slapphöst så lyckades jag ändå hålla kroppen i någorlunda bra shape, tappade lite muskler om blev kanske lite ”slappare”, haha men inte så farligt.
 
Så nu efter jul och nyår tog jag upp kost och träning på riktigt igen och har hållt igång seriöst sen dess och märker resultat för varje vecka som går. Och då har jag ändå fuskat på helgerna, vilket jag tycker man kan få göra.
 

 Efter att jag tog tag i mitt liv och min kropp så kan jag glatt säga att jag i stort sett aldrig är sjuk, jag har varken problem med ryggen eller magen och jag har alltid så otroligt mycket energi. Jag har två jobb som jag jobbar med 5 dagar/vecka och jag tränar 5-6ggr/vecka och ändå orkar jag med så mycket mer än det varje dag. Älskar mitt nya liv och rutiner får mig att må så himla bra!

 Lite sämre form än jag hade i slutet av sommaren, men jag e snart där igen!
 

Jag har dessutom alltid haft en liten töntrumpa som inte vart mycket för världen, den har jag jobbat lite på. Inte så mycket som jag kanske borde men, har väl kanske kört två "rump-pass" i månaden. Och det har ändå gett lite utdelning, helt platt är jag inte längre. Ska dock jobba massa mer på den rackaren!

 

 



Kommentarer

Såååå jävla grym! Kommer ha dig som en inspiration nu när jag ska börja bli mera fitt, kör hårt, du är galet bra<3

Fantastiska resultat! Bra jobbat, du e grym!

Snyggaste! Så jävla duktig!:*

Men gud va duktig du är, kämpa på! :*

Sjukt bra gjort! Otroligt inspirerande bilder och text! Tack, denna motivation behövde jag! :)

Gud vilken skillnad, va duktig du är Jennifer! Kämpa på! :*

Grymt bra jobbat! Du är så himlans snygg! :)

Du är grym Jennifer <3!! Man blir verkligen motiverad!!


Kom ihåg






Trackback