Flow

Another great day!
 
Ikväll vart det ett riktigt gött ryggpass, avslutade även med lite mage i väntan på att min kompanjon skulle bli finito. Och kosten har i stort sett bestått av rester, alltså tacorester, inte så att man klagar ;)
 
Övningar
(uppvärmning crosstrainer 15min)

Rygg
Latsdrag 4 set 8-12 rep
Hantelrodd 4 set 8-12 rep
Skivstångsrodd 3 set 8-12 rep
Sittande rodd 4 set 8-12 rep
 
Mage
Ab Coaster 2 set MAXrep
Sittande crunches(styrkemaskin) 2 set MAXrep
 
inspiration
 
Dagens kost
 
Frukost: äggröra(3st ägg, salt, peppar), grönt te, proteinshake
 
Lunch: Tacofärs, vitlökssås(lättkvarg, vitlök, salt, peppar), tacosalsa(utan socker), ruccola, tomat, gurka, rödlök
 
Mellanmål 1: en näve jordnötter
 
Mellanmål 2: Proteinshake, lättyoghurt 0,5% fett med boveteflingor, bär och frön
 
Middag(efter träningen): Tacos, igen! 2st små tortillabröd, tacofärs, ruccola, tomat, gurka, rödlök, vitlökssås(lättkvarg, vitlök, salt, peppar), tacosalsa(utan socker)
 


Var det någon som såg Djurskyddsinspektörerna på tv4 idag kl 21? Usch alltså! Mamma ringde precis när det var och undrade vad jag tittade på, jag kunde inte ens beskriva dom stackars valparna för jag grät så mycket. Hemskt! Tur det vart gym efter det, fick ur mig all ilska och ledsna känslor!
 
Nu ska jag sova med min fina chihuahuatjejjor!
 

Läsarrekord idag, wohoo! 
Puss på er! 
 
 
 örongodis



Kommentarer

Gud vilka goa hundar! Och tack för att du är sån inspiration :)

Tack för att du delar med dig av allting, de uppskattas! :)


Kom ihåg






Trackback