Forward

Jag har nu gått på kost och träningsschemat i endast 4dagar, och har redan börjar loosa en massa vätska och strama till mig lite. Känner faktiskt redan en del skillnad, så det ska verkligen bli spännande hur min kropp kommer att förändras vecka för vecka. Tror det kan börja bli riktigt bra om 7-8 veckor då det är dags att se över kost & träningenschemat igen och göra lite förändringar och gå vidare mot nya mål.
 
Mitt mål är att gå ner i kroppsfett och behålla muskelmassan, men kommer säkert öka en del muskelmassa också!
 
Jag är ingen expert, så det är riktigt skönt att ha en coach som hjälper mig genom hela processen mot mina mål!
 
Jag har haft en del ångest över min inaktivitet under november och december, har inte utvecklats ett skit och fallit tillbaka en del och lagt på mig lite! MEN trycket jag har på mina styrkepass nu, är helt sjukt! Jag känner mig tuusen gånger starkare än tidigare, så jag tror att vila och en massa äta har varit nyttigt för mig på ett sätt. Så börjar jag bara tappa lite fett nu så kommer musklerna att krypa fram, för dom finns där!
 
Ska ta med Barden till badhuset nån dag i helgen och sola lite. Så folk slipper bli bländade av oss på gymmet, haha!
 

Ha en tokbra fredag fina läsare!
 
Ååhh, ge mig värme, sol och mysiga sommarkvällar, NUU!
 
 
fredagsnjutning för örat

PUSSSS!



Kommentarer

Bra kämpat, fortsätt så! :)


Kom ihåg






Trackback