Fuckyeah!

Dra på trissor vilken jävla dagjävel, tjoohooo!
 
Lång sovmorgon och sen frulle och mys med älsklingsSandra!
 
Efter det vart det lite handling innan jobb 15-19. Riktigt gött på jobbet, bra tryck med duktiga och hurtiga människor!

Nu på kvällskvisten vart det gym med Barden och Enton. Åh dra åt fan, vilket jävla pass. Körde axlar & traps, avslutade med HIIT.Helt råslut i musklerna och svettats som en lööööök, success!
 

 
As I promised, här kommer dagens övningar och kost!
 
Frukost: äggröra på 3st ägg och en proteinshake
 
Lunch: en burk tonfisk, ruccola, tomat, gurka (astråkigt I knoe, men hade 20minuter på mig att "laga" maten och äta den!
 
Mellanmål: Proteinshake och en lite näve jordnötter
 
Middag(efter träningspass): Tacos! K-färs med tacokrydda, 2st tortillabröd, tomat, ruccola, gurka, salsa utan socker, vitlökssås(lättkvarg, salt, peppar, pressad vitlök) och en liten skvätt riven vällagrad ost. 
 
Kött bygger KÖTT, hell to the yeah!
 

 
Dagens träning; axlar, traps & HIIT
 
Övningar
(alltid 10min uppvärmning på löpis, cykel eller crosstrainer)

Hantelpress 4 set 8-12 rep
Hantellyft åt sidan 3 set 8-12 rep
Front lyft 3 set MAX rep
Hantelflyes 3 set 8-12 rep
Skivstångsshrugs 5 set 8-12 rep
 
Avslutade med riktigt hårtpressat HIIT, sista ruschen var döden i hööög backe, GÖTT!
 
Formen i Spanien i somras hehe, no muscles on that alcoholic chica!
 4 veckor på sprit och McDonalds typ hej då tuttar and hello x-tra skin and fat hehe!
(shit, jag måste göra en inläggstext här innan jag får allas kusiner på mig. Jag menar självklart inte att jag är nån tjockis på bilden men jag la på mig några kilon i spanien och gömde de små muskler jag lyckats bygga innan resan, as u see! Såå de va ingen nördtext om att "Ohhh jag va så jävla tjock där, buhu" nono!)
 
Godnatt lovers!
 
Och fan föresten, heeeeej alla nya läsare och välkomna, trevligt trevligt med ökning i statistiken, looking good! Kanske man orkar blogga ett tag till ;) hhääähääää! 
 



Kommentarer

Du är för snygg säger jag bara!

Så sjukt fin du är :* // anonymi;)

Shit om dedär är din "bad shape" asså! Jäkligt motiverande att titta in här, sluta aldrig blogga tack! ;)


Kom ihåg






Trackback