Hästis

Då var helgen över för denna gång då!
 
Kände mig i stort sett helt frisk när jag vaknade igår, så jag åkte ut till svärföräldrarna. Red först Zodan och sen fick jag även rida två av Carolyns hästar. En liten vit som var helt underbar att rida och sen fick jag rida en dinosaurie på 180cm i mankhöjd, fyfan va mycket häst å rida. Men det gick så bra så, alla tre skötte sig exemplariskt faktiskt.
 
Sov över där ute, men fick som ensam eftersom Calles föräldrar är i Thailand dom också nu. Men hade chihuahuorna med mig och deras gosekatt Niklas. Så de var nemos problemos! Så idag red jag alla tre hästarna igen och de gick lika bra idag också. Älskar verkligen Zodan och Tess! Men nu är jag hemma igen, jobb gäller tisdag-fredag. Kanske åker ut till helgen igen!
 
Haft det riktigt mysigt med lurvbollarna, men man får inte vara rädd för skit under naglarna i detta pissruskväder ;
 
 



Kommentarer

Mysigt! :)

Så himla bra gjort av dig, tacksam för all hjälp <3


Kom ihåg






Trackback