Hej å hå

Jävlar vad veckorna drar iväg alltså, det går hur fort sem helst. Och jag älskart!! För det har redan gått 6 veckor sen Calle åkte till Thailand, så nu är det endast EN vecka kvar, weeeeyy! :D saknaden e helt ofattbar nu!
 
Jag har även hunnit vara igång med kost & träningschema i 3½vecka, och jaa jag har faktiskt varit en liten fuskis ibland. Träningen har jag skött, men helgerna har varit lite sisådär på matfronten, hehe! Men men, jag håller ändå min viktkurva så nåt rätt lär jag ju göra. Men eftersom jag köter kost och träning hela veckorna så har man väl råd att vara lite fuskig på helgerna helt enkelt!
 
Bilderna är tagna i söndags efter en helg full med onyttigheter och även en hel del alkohol.
 
 
En riktig fuskhelg vart det minsann, utgång och hela köret. Och lyckades självklart bli sjuk, så fick vila i 3dagar efteråt, usch!
Har fått rejäl avsmak på festandet... ska dock på Heby Ryttarförenings årsfest i helgen med mamma, men lär dricka med måtta så inte min klena kropp faller isär haha.



Kommentarer

Herreminjävel, såå jävla snygg!


Kom ihåg






Trackback