Hold on

Alltså, dehär med kostschema osv, fuck it! Nerå, det är skitbra, men fasen så svårt de börjar bli nu, striktare och striktare för att nå målen lite snabbare osv(har dock ingen tidspress överhuvudtaget, så takten bestämmer jag själv.)
 
Det är så jäkla spännande och se hur bra man kan bli i sin vardagsform, sen får man väl lägga i 110 växlar till när det närmar sig sommaren, nu är det skojj att bara exprimentera och se hur kroppen reagerar på allt. Jag verkar har lätt för att både bygga muskler men även rätt så bra ämnesomsättning, vilket är skönt! Betyder dock inte att jag kan leva på godis, nänänänä, det hade vart riktigt gött isf haha!
 
Ajja, jag kan bjuda på en bild som är tagen för typ, 2veckor sedan. Det har hänt lite sen dess, men en helt ny bild kommer jag nog avvakta lite till med innan jag börjar bli lite nöjd!
Sen kan jag ju tillägga att, dehär med kostschema. Absolut, jag kämpar på, men känner jag för att äta müsli och yoghurt till frukost istället för kvarg eller ägg, jaa då gör jag det. Och på helgen kan jag lova att det svept i nån onyttig grej och sådär. Så jaa, shame on me, men jag känner att jag måste leva lite också. Jag har ingen tidspress överhuvudtaget, så jag tar det i min takt. Och det går över förrväntan ändå må jag säga!
 
Somsagt, om ett par veckor borde jag kunna lägga ut än lite spexigare bild än sådär ;)
 
Nej nu måste jag svepa i mig frukost och glida mot jobbet!

Pusss!
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback