Influensa

Ligger i soffan och kollar på Fångarna på fortet med chihuahuorna och Robban. Börjar må lite bättre efter tre riktiga skitdagar. Efter nyår åkte jag på en redig släng av influensa, så har i stort sett bara sovit i tre dagar med hög feber, frossa och halsont. Men igår kom världens bästa Barden över med en påse smått & gått, och efter det har det bara blivit bättre. Så idag tänkte jag försöka jobba nån timme, men det får blir senare isf.
Tack Barden <3
 
Svärföräldrarna drog till Thailand igår dom lyxisarna, så nu blire ensamt när man åker ut dit. Men ska göra ett försök att sova själv där imorgon iallafall. Rida Zodan både söndag och måndag och även hjälpa Carolyn(som har stallet) med några av hennes fina hopphästar, kuuuul! Så idag ska jag koncentrera mig på att bli frisk och kry.
 
Ska öppna receptionen på gymmet på tisdag också efter lite julledigt, så skulle vara skönt att va helt frisk då, kan tänkte mig att de kommer droppa in extra mycket folk nu efter årsskiftet med alla nyårslöften.
 
Saknar min fina Ella! <3



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback