It's been a while

Nämen hallådääära!
 
Här vare bloggtorka minsann. 
Ber så hemskt mycket om ursäkt för det till er som ändå är in och läser här dagligen, I'm impressed! Det är verkligen jättekul att så många kikar in här varje dag!
 
Anledningen till lite omotiverat bloggande är främst att jag jobbat så sjukt mycket senaste veckan, så har knappt öppnat datorn alls. Det har vart sjukt mycket att göra på Bringelinget, så har jobbat 07:30-15:45 där, sen direkt till gymmet för att jobba 16-19. Efter det har det bara varit hem, slänga i sig mellanmål och sen tillbaka till gymmet för träningspass som oftast ligger runt 1,5h. Och sen, när man väl kommer hem, då vet man knappt vad man heter eller vilket universum man tillhör, ZzzzzzZzzzzz!
 
Men men, nu börjar det lätta lite, så idag var jag till och med ledig från Bring, och imorgon börjar jag inte förns kl 10, så nu jäklar har jag vilat som aldrig förr!
 
 
På instagram uppdateras det ofta, följ mig; enjuliette heter jag där!
 

Puss!
 
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback