Morgonstund

Godmooorgon fiiiina ni på denna hittills underbara fredag(okej, har typ hunnit vara vaken i 20minuter men)!
 
Jag vaknade 2h innan klockan skulle ringa idag, så nu ligger jag i soffan och firar med en hemmagjord smoothie på banan och färsk mango, suupergöttigt!
 Börjar jobba kl 10 idag, sen ska jag försöka hinna med ett gympass med Jens innan det blir tacokväll här hemma!
 
Det händer inte ofta att jag går själv till gymmet, men igårkväll så vart det så. Och fyfan va paranoid jag är, tror typ att alla jag möter ska döda och skjuta mig, usch. Och då är det exakt 400m dit, och jag cyklar dessutom haha!
 
Jaja, fick till ett megabra pass och var där i 2h. Körde armar, mage och avslutade med 30 svettiga minuter på cykeln.
 
Har fått för mig att mina armar har krympt, men de kan ju vara gäddhänget som e påväg bort bara hehe!
 
Ha världens bästa fredag, puss!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback