Nöjd!

Sitter i soffan med världens bästa Sandra, är rätt så jävla asnöjd efter världens goaste bröst & magpass och på de en riktigt svingod middag!

Kvällens övningar

Bröst
Lutande Hantelpress 4 set 8-12 rep
Bänkpress 3 set 8-12 rep
Cable-flyes 4 set (2 låga/2höga) 8-12rep
Armhävning 3 set MAXrep
 
Mage
TRX-crunches 4 set MAXrep (TRX band kan bytas ut mot pilatesboll)
Cable-crunches 3 set 12-15 rep 
Benlyft 3 set MAXrep
Sit-ups 3 set MaXrep
 Vilo-position mellan situpsen, höhö
 
Dagens intag
 
Frukost: 1ägg, 1 proteinshake, en kopp grönt te (bör egentligen petat i mig 2-3 ägg, men morgonaptiten e sämst, även fast jag inte klev upp förns 11:30 HAHA, gud vad jag måste lära mig bli lite morgonpigg)
 
Mellanmål: en proteinshake, en liten näve jordnötter
 
Lunch: en ugnsstekt kycklingfilé, broccoli och brysselkål, en skvätt kall kvargsås till. 
 
Middag(efter träning): stekta kyckling & baconbitar, svart quinoa, ugnstekta morotsstavar, kall kvargsås
 
Bör egentligen äta 5ggr/dag, men eftersom jag steg ur sängen väldigt sent, så vart denna dag lite för kort ;). En normal dag(uppstigning innan kl 11 ;)), så hade ett till mellanmål skjutits in.

Tänk på att detta är efter mig och mina behov och mina mål, passar såklart inte alla. 
 
Godnatt folket, dröm om en häst, livet är en fest!
 
 
 



Kommentarer

Tack för inspiration & motivation!


Kom ihåg






Trackback