Sådärja!

Nuuu är det igång igen!
 
Precis avklarat årets första gympass. Blivit av med förkylningen/influensan eller vad det nu var. Och firade med typ bästa benpasset på sjukt länge, jäklar vilken energi. Julmaten verkar gjort nytta, yeey. 
 
Har fått kost & träningsschema nu också av min PT som kickades igång idag. Och det är såå himla perfekt, maten, övningarna, allting är hur perfekt för mig som helst. Dehär kommer bli så himla bra, nu jävlar är det igång igen 100% stenhårt, full fokus. Är så taggad så jag ser fjärilar och stjärnor.
 
2014 leeeeet's GO!
 
Lite jävlar anamma nu så ska de snart smyga fram lite konturer genom julmaten därinne i magen!
 
 
- Om någon är intresserad så kan jag skriva ut dagligen hur min kost sett ut, och även skriva vilka kroppsdelar jag tränat och vilka övningar jag utfört? Låt mig veta att ni är intresserade isåfall, ni kan t ex kommentera inlägget! 



Kommentarer

Det får du gärna göra! :D

Jaa lägg gärna upp både kost och träning :)!!!!!

Ja gör det :)

Skulle vara jätte bra om du vill skriva vad man ska äta ungefär och undvika för att gå ner i vikt, och hur man ska träna/äta för att få bort nedre delen av magen som aldrig vill försvinna... :-)

Jag vill gärna veta, både kost och träning :-)


Kom ihåg






Trackback