Monday

Godmorgon! Dags att slänga i sig gröt och dra sig mot jobbet, jobbar bara 10-15:30 idag, såå himla skönt! Så tänkte hinna med en massa nytta efter jobbet :)
 
Gårdagen började väldigt tokigt. Det var en mycket sliten själ som steg upp kl 9 och gjorde sig iordning för jobb kan jag lova. Men i med ett par koffeintabletter och lite frulle så. Sen när jag väl gick till jobbet så slog tanken mig att jag har några semesterdagar kvar som jag lagt lite hur som helst men kommer verkligen inte ihåg när. Så jag ringde jobbet och skulle försäkra mig om att jag verkligen skulle jobba, men nej, jag hade tydligen semester haha! Så det var bara att vända på klacken och knata hemåt igen! 
 
Var ändå rätt glad att jag kom upp i tid, annars hade jag sovit bort hela fina dagen. Så jag och Erik bestämde oss för att äta lunch på stan och sen bara hänga på stranden hela dagen. Barden, Jocke & Robban följde även med, så de vart en riktig mysdag. Glad att jag fick spendera den med goda vänner och massa sol!
 
 
Sen hade jag ju inte tagit ledigt från gymmet såklart, så gick dit efter stranden och jobbade ett par timmar. Sen avslutade jag dagen med pizza på Tellus med grabbarna samtidigt som vi spanade in filminspelningen för nån tv-thriller vid namn "Jordskott" här i Sala, haha!
 


Hoppas alla får en fin dag!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback