Zodisen

Igår efter jobbet kom min kära svärmor till Sala med Zodan, så åkte vi ut till stallet och installerade honom och alla grejjer. Red även ett pass och det gick superbra! Sen åkte vi hem till mig och hade mysig tacokväll!
 
Så imorse var jag i stallet tidigt och pysslade och släppte ut honom i sin nya hage. Det gick superbra och han gillade sina "grannar" i hagen bredvid.
 
Sen har jag jobbat röven av mig hela dagen, övertid osv! Även om jag älskar mitt jobb, så är det satans jävla drygt å behöva köra på vissa skitvägar nu när det e slask och is över tamefan allt! Men men, ska inte klaga, bara lite...hehe!
 
Efter jobbet åkte jag tillbaka till stallet och fixade och red ett pass, så fin han är poppon! <3
 
Nu är jag hemma i soffan och ska snart slänga mig i sängen, orkar inte ens hålla ögonen öppna!
 
Men jag orkade inte direkt göra någon avancerad mat ikväll, så jag gjorde LCHF-crêpes/pannkakor med massa göttigt tillbehör!  
 
För recept KLICKA HÄR
 
Puss & godnatt!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback