Välkomna!

Igår så ökade statistiken här på bloggen med flera tusen läsare, och jag vill bara säga hej till alla nya och svinkul att ni kikar in här och läser, hoppas ni stannar kvar!
 
Vill ni som inte känner mig veta lite mer om mig, så kan man läsa lite HÄR, det är ett gammalt presentationsinlägg så det är lite ouppdaterat. Tänkte skriva en lite nyare version i helgen.
 
Om ni önskar att jag skriver om någonting speciellt här på bloggen så är det bara att kommentera detta inlägg eller använda sig utav "kontakta mig"-rutan till vänster om inlägget för direkt mailkontakt. Jag är öppen för alla förslag, så hit me!
 
Kram på er alla!

 



Kommentarer

Glad att jag hittade hit, mycket skoj att läsa! Här blir jag kvar :)

Jag har läst din blogg ett tag nu, och det kommer jag fortsätta med! Bra kämpat av dig :)

Hur många unika har du och hur har du fått så många läsare? :)

Svar: Runt 600-700unika per dag, förutom häromdagen då jag hade över 3000 unika :) Länkar på facebook & instagram
Jennifer Nyman


Kom ihåg






Trackback