Armish

Förutom förmiddagens svettiga cardiopass idag så fick armarna sig en omgång ikväll för första gången sen november, riktigt skönt och bra tryck. Blir nog bra dedär när man börjar loosa lite fetttttttt...

Övningar

Bicepscurl(Rak stång) 4 set 8-12 rep
Hammercurl 3 set 8-12 rep
Kickbacks 3 set 8-12 rep
Rope extensions 4 seg 8-12 rep

Läskiga, tur dom slankar till sig efter nån i timme!

Sen vart de raka rör hemåt för att slänga ihop lite käk, gööttans!

OCH efter 2 riktigt fina pass idag så unnade jag mig en kvällsfika.
Kalorisnål och sockerfri givetvis, men oh så gott!
 
Dagens kost
Frukost: ingen frukost idag, gled till gymmet direkt när jag vaknade och när jag kom hem var det minsann lunchdags!
 
Lunch: Stekta(utan fett) kycklingbitar, ruccola, stekt sparris, tomat, gurka och kall kvargsås.
 
Mellanmål 1: Proteinshake

Mellanmål 2: En liten skvätt lättyoghurt med lite solrosfrön.
 
Middag(efter träning): Hemmagjorda färsbiffar(färs, ägg, kryddor), rostad potatis, rödlök och morötter i ugn, gräddsås på: Milda matlagningsgrädde 4% fett, soya, salt, peppar och ½ buljongtärning, och en klick lågkalori lingonsylt och några smulor fetaost, soo gooood!

Kvällsfika: Grönt te, en sockerfri kokosboll på mitt vis, KLICKA HÄR för recept! 

Nu är det minsann sovdags! Tänkte nog jobba lite imorgon förmiddag innan träningen om jag lyckas kravla mig upp i skaplig tid! 
 
Puss & godnatt sweetheartz!
 



Kommentarer

Biff ;)


Kom ihåg






Trackback